Přijímáme tyto karty

FITNESS-4LIFE

Dostaneme vás do formy

Individuální tréninkový plán

Pro každého z vás sestavíme individuální tréninkový plán přesně podle potřeb a sportovního zaměření. Vše samozřejmě začíná diagnostikou pohybového aparátu. 

Výživové poradenstvi 

Nevíte si rady s nadváhou nebo s nabíráním svalové hmoty? Jsme tu pro vás připraveni 7 dní v týdnu. Nastavíme vám jídelníček do zdravých kolejí. Nebudete muset nic počítat ani vážit. Naším cílem pro vaši přeměnu je to, aby se vám tato přeměna stala životním stylem, jídla vám chutnala a nemuseli jste se nutit do něčeho, co sami nechcete. 

Jak to všechno probíhá? Nejdříve s vámi uděláme zhruba 30 minutový pohovor, ve kterém zjistíme vaše stravovací návyky a nastavíme si reálné cíle. Poté vám vypracujeme přesný jídelní plán, který s vámi budeme opět konzultovat a vše vysvětlíme. Vy ho budete týden dodržovat a poté se znovu sejdeme a řekneme si kde je prostor pro vylepšení, kde je problém s přípravou či chutí jídel. Vše znovu upravíme, abychom dosáhli těch nejlepších výsledků, jídlo vám chutnalo. Výsledky budeme kontrolovat na biometrické váze. 

Skupinová cvičení.

Náš široký výběr skupinových lekcí



Cvičení pro seniory

Proč se nehýbat i v pokročilém věku? Máme pro vás pečlivě připravené individuální tréninky i skupinové cvičební lekce s vyškolenými trenéry a instruktory. Před každou cvičební hodinou probíhá krátký pohovor, ve kterém zjistíme něco o vašich tělesných indispozicích a budeme s vámi pečlivě, zodpovědně a s úsměvem cvičit. 

Kompenzační cvičení před i po porodu

Kompenzační cvičení před porodem vyžaduje individuální přístup. Pomůžeme vám s rozhýbáním pánevního dna, prokrvením končetin proti otokům, uvolněním břišní stěny, aby se vaše miminko dostalo do té nejlepší polohy, kterou by mělo před porodem mít. Nezapomínáme ani na horní končetiny a zádové svalstvo, hýždě i dolní končetiny, které jsou důležité pro správné držení těla při jeho rychlé proměně.

I po porodu je důležité správně cvičit. Ochablé břišní svalstvo, rozestup břišní stěny a hyperlordóza jsou po porodu nejčastějším problémem, který je potřeba řešit. Proto jsme i po vašem porodu připraveni vám s tímto pomoci a zacílit cviky tak, aby se vám vaše postava vrátila zpět.

Sportovní příprava

Pokud potřebujete zvýšit své sportovní výkony, připravit se na důležitý závod a získat koncentraci pro vyšší výkon, nastavit tělo i hlavu na hru nebo zápas a zvýšit výkonnost fyzickou i mentální.

 Připravíme vám tréninkový plán pro sport, který děláte, kde využijete své maximální rozsahy a dráhy pohybu a posílíte ty svalové skupiny, které potřebujete pro daný sport i pro jeho kompenzaci.

Sportovní příprava je zaměřena v širším pojetí na všestranný rozvoj motorických schopností sportovce. Naší snahou je využít individuální tělovýchovný proces pro dosažení maximálního sportovního výkonu v daném sportu. A stálá snaha zvyšovat sportovní výkon za všech dostupných mentálních, cvičebních a koordinačních procesů, které spolu vzájemně souvisí. Jako je například rychlost pohybu - reakce, vytrvalost v rychlosti, výbušnost sil - končetin, časově prostorová orientace, rovnováha dynamická i balanční, kloubní rozsah - pohyblivost, psychická, silová, vytrvalostní i mentální zátěž sportovce a týmu.

Cvičení po zraněni při sportu

Při dlouhodobém přetěžování svalových řetězců dochází ke sportovním zraněním. Naučíme vás, jak se jim vyhnout. Existují stovky různých sportovních úrazů, ale jsou části těla, které jsou k poškození náchylnější více než jiné.

Poranění kolene - může se jednat o poranění menisku, zkřížených vazů, chrupavek, šlach, atd. Prevence spočívá ve strečinku, nepodceňovaní drobných zranění a jejich důkladné doléčení. 

Zranění ramene - představuje okolo 20% sportovních úrazů (natažení úponů, dislokace). Postihuje ramenní pletenec. Důvodem jeho ,,nestabilní" konstrukce přispívá také to, že se na něj upíná přibližně 17 svalů. 

Výrony kotníku - jsou běžným zraněním při sportu. Předcházíme jim zpevněním vazů a šlach okolo kotníku a před tréninkem důkladným zahřátím a protažením. 

Zánět achillovy šlachy - při nadměrném přetěžování se v ní může vyvinout zánět. Pokud se neléčí přechází do chronického stádia. Projevuje se bolestí ráno při pokusech o první kroky a bolestivým zduřením. Zhoršuje-li se neléčený zánět, může postupně přejít v kalcifikaci šlachy a její utržení. 

Problémy s dolní části zad - nejčastější problém může být nedostatečný strečink, špatná obuv, či nevyváženost svalového aparátu. 

Natržení svalu - pokud jsou svaly unavené a nedostatečně zahřáté hrozí riziko natržení. Vzniknout může také při prudkém a neobvyklém pohybu. Nejpostiženějšími bývají svaly nohou (zadní strana stehen, lýtka) a rizika jsou spojena s různými sporty. Prevencí je důkladné protažení. 

Tenisový, golfový či oštěpařský loket - vznikají dlouhodobým zatěžováním, případně příležitostným přetížením. 

Vážení na biometrické váze

Než začnete cvičit v našem fitku, je super vědět, jak je na tom vaše postava. Kolik máte v těle tuku, svalů, vody a minerálů. Rozložení svalové hmoty a tuku v trupu a končetinách. Po tvrdé práci v našem fitku, tak můžete vše sledovat v reálných číslech a nastavit stravu i cvičení na maximální výkon. Dát svému cvičení cíl, efektivní směr a využít tak každou hodinu na 100%.

Příprava na fyzické testy

Máte obavu, že nesplníte náročnost fyzických zátěžových testů u PČR nebo AČR?

Přijďte k nám a společně připravíme účinný tréninkový plán, se kterým dosáhnete maximálních výsledků.

Začněte být fit už dnes

protože zítra už budete o krok blíže ke svému cíli.

Přijďte si k nám zacvičit bez obav z toho, že jste tady poprvé. Bez obav, že vám něco nepůjde. Každý jednou začínal a my si moc vážíme toho, že jste začali a že jste si vybrali právě nás Fitness-4life. Vždy a bez obav se můžete o pomoc obrátit na některého z našich trenérů nebo mě. Jsme tady pro vás a váš nový sportovní začátek. Náš sportovní kolektiv všech, vás podrží a rozpálí váš výkon do nejvyšších otáček, vaši mysl do pohody, vaše cíle do reality. Jsme jiné nekomerční pohodové fitko na profi úrovni. Jsme jeden TÝM.